Przejdź do głównej zawartości

O mnie i o blogu








No więc zaczynamy !


Nazywam się Natalia Bąba. Jestem wegetarianką, życiową optymistką, uwielbiam zwierzęta, podróże i naukę języków obcych. Niektórzy nazywają mnie Nastek i to właśnie będzie mój pseudonim artystyczny :-)


BARDZO krótka historia pomysłu pisania bloga :-)


Pewnego pięknego dnia w głowie Nastka Optymisty zrodził się pomysł pisania bloga. Tak więc pomysł ten zaczął być realizowany, jak większość czasem nawet dziwnych i zwariowanych idei Nastka .


O czym będzie blog ? 


Interesuje mnie naprawdę wiele rzeczy, dlatego też nie chcę nadawać mojemu blogowi żadnych ograniczeń.
Jednak tematami przewodnimi będą: malowanie paznokci hybrydowych, gotowanie, DIY, wszelakie sentencje na temat życia oraz zgłębianie ludzkiej natury. Jestem osobą poszukującą, otwartą na świat. Wciąż odnajduję nowe zainteresowania i nie boję się wyzwań. Więc prawdopodobnie, jeśli mój pomysł pisania bloga wciąż będzie sprawiał mi radość, znajdziecie tu również wiele innych tematów prócz przewodnich .

*Na zdjęciu wasz Nastek sprzed lat :-)

Dziękuję za przeczytanie pierwszego wpisu i zapraszam do kolejnych, a mam nadzieję, że będzie ich więcej !








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIY- czyli chusta dla psa

Po krótkiej nieobecności spowodowanej minionymi świętami Wielkanocnymi i bardzo intensywną nauką do egzaminów końcowych, przychodzę do was z kolejnym DIY.  Pokaże dzisiaj, jak zrobić taką chustkę (jak powyżej) dla naszego pupilka :-)

Zapiekanka z makaronu z serkiem Camembert

Danie jest po prostu przepyszne, nie trzeba się nad nim za wiele napracować, a za to jest bardzo efektowne i odbiega nieco od normy przyrządzania makaronu.

Wielkanocny króliczek ze starej skarpety

Kolejny DIY z cyklu "Co by tu zrobić do wielkanocnego koszyczka?" . Jak zawsze to co prezentuję jest proste i przynosi wiele radości podczas tworzenia. Spokojnie możemy zaangażować do zabawy małych domowników -wręcz powinniśmy!